zondag 2 december 2012

Wishlist

een aantal dingen die ik heel graag wil, maar waar ik eigenlijk geen geld voor heb, laat ik jullie nu zien.
 Ten eerste deze blouse. Ik vind hem erg leuk en ik heb hem in de winkel aan gehad. Hij zat lekker en hij maakte me niet flets. Hij was alleen 24.95 euro. En dat geld heb ik hellaas niet.
 Dan deze leuke jurk. Binnenkort heb ik een gala op school en deze vind ik daar heel leuk voor. alleen heb ik al een zwarte gala jurk. Deze is niet erg duur, 14.95. Ik denk dat ik deze in de opruiming ga kopen voor volgend jaar. want ik vind deze echt heel mooi.
 Deze blouse vind ik geweldig leuk. Hij is van forever21. Ik ben daar nog nooit geweest, maar ik wil er wel naar toe. Hij is erg basic, maar leuk te combineren.
En dan dit shirt als laatste. Deze vind ik echt leuk. MAar ik denk niet dat ik hem echt aan zal trekken.
Ook vind ik hem best wel duur, 14.95. Maar eigenlijk vind ik alles duur. dus dat is lastig.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten