zaterdag 1 december 2012

Elke ochtend moet ik al om half zeven mijn bed uit. Nou, dan ben ik meestal niet te genieten. Ik heb dan altijd maar driekwartier en dan moet ik al op de fiets zitten richting school.
In het weekend slaap ik meestal uit tot half 11. Heerlijk is dat. En als ik dan wakker ben dan blijf ik meestal ook nog een uurtje liggen.
Afwachtend of ik misschien ontbijt op bed krijg. Maar 9 van de 10 keer krijg ik geen ontbijt op bed...
Dan loop ik altijd in mijn pyama naar de eetkamer en ga rustig mijn gang. Iedereen in huis is dan al wakker, en is al iets aan het doen.
Vervolgens blijf ik de hele dag in mijn pyjama banjeren en zit ik de hele dag voor de t.v. te hangen.

Ook is vandaag de leukste maand van het jaar begonnen.
DECEMBER. de tijd van sinterklaas en kerst. De helft van de maand heb je vakantie en niet te vergeten oud&nieuw.
Ik vind het altijd gezellig als het buiten sneeuwt. Lekker naar buiten gaan met mijn broertje en de honden. Een stukje met ze lopen en meestal ook wel een sneeuw gevecht. Daarna als je thuis komt een heerlijke warme douche en warme chocolade melk. Ja, ik houd wel van december..
En jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten