maandag 3 december 2012

de eerste sneeuwvlokjes van deze winter.

Jongens! De eerste sneeuwvlokjes zijn vandaag gevallen!
Hellaas was dit wel natte sneeuw. Ik had het leuk gevonden als de sneeuw bleef liggen. Maar dat was niet het geval. Ik houd van sneeuw.
Het was vandaag echt ijs en ijs koud. Brrrr.... Ik moest vanmorgen al met koppijn de fiets op, maar jongens het was zoooo koudd. Ik had een sjawl en handschoenen aan/op. Maar het hielp niet.
De terugweg was ik mijn handschoenen vergeten uit mijn kluis te halen, dus ik had het nog kouder op de fiets.
Ik hoop dat het vanacht gaat sneeuwen. En dat als ik morgen opsta de hele tuin wit is. Ja, dat lijkt me wel leuk.
Ook is het bijna 5 december, waar ik me erg op verheug. Met mijn klas en mentrix hebben we lootjes getrokken. En we gaan woensdag uitpakken. S'avonds ga ik met mijn ouders en broertje gezellig pakjesavond doen. ook hebben we thuis lootjes getrokken. Ik heb  eeen super leuke suprise gemaakt.
Nu alleen het gedicht nog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten