dinsdag 4 december 2012

Mijn kamer, eindelijk opgeruimd.

Ik ben een ontzettende sloddervos. Mijn kamer is meestal een grote bende. Net als in mijn hoofd. Daar ben ik ook altijd druk. DRUK, DRUK, DRUK.
Gister besloot ik mijn kamer helemaak op te ruimen. Nou, en het is gelukt.
Dat is knap van mij! Is jullie kamer ook altijd een rommel?
Ik leg altijd wat neer op mijn bureau of op de grond en dan denk ik, dat ruimm ik later wel op. En vervolgend komt er niks van.
Op mijn huiswerk kan ik me dan niet concentreren dus ik zit dan meestal beneden aan de eettafel.
En dan iets anders?
Wat zouden jullie ervan vinden als jullie allemaal vragen aan mij stellen?
Dan beantwoord ik ze.
Enne, maak ff reclame voor mij! Op twitter ofzo!
Bijv--> Dit is een leuke site! www.jentefenna99.blogspot.nl
Dan blijf ik je eeuwig dankbaar!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten