vrijdag 7 december 2012

sinterklaas en bloedprikken

Woensdag was het sinterklaas. Op school heb ik het met mijn klas gevierd en ik heb leuke cadeautjes gekregen. Ook was het super gezellig, die dag werd ik gehaald van school.
s' Avonds heb ik het met mijn ouders en broertje geviert. Ik had mijn broertje getrokken en ik had een ipod als suprise voor hem gemaakt, en hij is goed gelukt!
Ik heb niet superveel cadeautjes gekregen, maar wel één groot en duur cadeau, namelijk een PIANO.
Ik speel op school piano en ik wilde al een tijd een stage piano, en die heb ik nu dus.

Ik heb al een tijd last van hoofdpijn, misselijkheid, slap gevoel en draaierig. Ik was al 2 keer bij de dokter geweest maar die zei steeds kijk maar even aan. De derde keer, gister morgen, moest ik bloedprikken. Ik ben niet z'on held met naalden dus ik ging naar het ziekenhuis.
Vandaag heb ik de uitslag binnen gekregen.
Mijn bloed is prima! Nou lekker dan. Nou weten we nog niet wat het is...
Ik heb dus voor niks bloed geprikt.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten