vrijdag 23 november 2012

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
Canada, Engeland, Tsjechië, Zweden, Denemarken en Frankrijk.

 Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?
Amerika!! Ik wil zo graag naar Amerika. Lijkt me geweldig!

 Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)
ehm, ik denk dan toch wel van alles, ik vind het leuk om een dagje te shoppen, maar om nou mijn hele vakantie daaraan te verspillen, nee. Ik wil ook wel dingen zien, die we in nederland niet hebben.
 

 Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
CANADA, canada in 2010 was geweldig. Ik was 12 en het was de eerste keer dat ik ging vliegen. We hebben daar superleuke dingen gedaan.

 Laat je allerleukste vakantiefoto zien.
Deze foto is deze zomer gemaakt. Ik was bij een vriendin op de camping. En ik houd van deze foto!

 Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?
Nee , hellaas niet.

 Met wie ga je meestal op reis?
Met mijn fammilie!

 Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)
 Ik denk wel met Carice van Houten, of een andere nederlandse actrice.

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Ik ben een echt familie mens. Ik denk dat ik mijn ouders en broertje mee zou nemen. Als ik geen familie mee zou nemen dan zal ik mijn laptop meenemen.

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar? 
Jup, in Drenthe en Schiermonnikoog, ook in zuid limburg en zeeland. 

Ga je liever naar een attraktiepark of naar een dierentuin?
Dierentuin, ik houd niet zo van die attrakties . En dieren vind ik lief.
 
  Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?
Zonvakantie, ik ben een kouwkleum.

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?
CANADA

  Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?
Dat weet ik niet, eigenlijk geen denk ik.
 
 Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?
Engeland

 Waar zou je nooit op vakantie gaan?
Oorlogslanden, het lijkt me verschrikkelijk om daar van alles te zien.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten