zaterdag 24 november 2012

Over 10 jaar...

Over 10 jaar ben ik 23.
Waarschijnlijk heb ik dan mijn havo diploma. En misschien zit ik dan wel op de dansacademie om te studeren voor dansdocente. Of op de lerarenopleiding om een opleiding Duits of frans lerares te worden.
Of misschien geef ik zelfs al dansles... wie weet?
Ook wil ik een leuk gezellig klein huisje of flatje. Een klein hondje of konijntje erbij.
Ook denk ik dat ik dan wel make-up draag. En dat ik mijn haar heb geverft.
Misschien heb ik dan nog steeds een blog. En misschien vlog ik zelfs wel.
misschien heb ik dan wel meer mensen die mijn blog volgen. Nu volgen mensen mijn blog volgens mij nog niet echt. Of wel?
Over 10 jaar heb ik nog geen kind. Dat vind ik te jong. Maar misschien wel een leuke vriend. Ook ben ik dan denk ik nog niet getrouwd.
En eigenlijk weet ik niet wat ik verder over 10 jaar heb en ben...
Hoe ben jij over 10 jaar?

1 opmerking:

  1. wat een leuk artikel !
    ik ben ook benieuwd hoe mijn leven eruit zal zien over 10 jaar,als ik 26 ben,misschien doe ik wel iets heel creatiefs of iets heel anders,we zullen zien (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen