dinsdag 27 november 2012

Later als ik een huis voor mezelf heb dan zal ik het helemaal naar mijn eigen stijl inrichten.
Ik denk vooral heel licht. Ik houd van veel licht. Ik zal dus niet zo snel mijn muren zwart schilderen. Al heb ik een periode gehad dat ik dolgraag zwarte muren wilde. Maar dat is nu voorbij.
Dit zal ik zowieso bij eén van de muren willen. Een echt meisjes achtig hoekje waar ik lekker een boek kan lezen.

Ook zal ik een bank willen hebben met lekker veel kussens. en dan het liefst bij een raam.
ook wil ik een tweepersoons bed met veel kussens en een fleecedeken.

In de keuuken wil ik een witte tafel. Met verschillende kleuren stoelen er om heen.
Ook wil ik in de keuken een muur met allemaal fotolijstje met fotos erin.

Heb jij al een idee van hoe je huis er later uit moet zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten