dinsdag 27 november 2012

Warme chocolade melk, thee en warme truien.

Omdat ik een paar dagen niet heb geblogd, vanwege prive omstandigheden.
Daarom dacht ik, vandaag doe ik 2 blog berichten.

De winter is volgens mij nog niet begonnen. Maar toch is het koud.
Vanochtend toen ik op de fiets zat was ik mijn handschoenen vergeten, en koud dat het was!
Brrrrr..... Ik moet dan ook een takkeneind fietsen dus echt prettig was het niet.
de laatste tijd koop en draag ik lekkere warme truien. Mijn lieveling is een van de H & M met bambi erop.
De laatste tijd drink ik ook vaker thee. Chocolade melk minder vaak want dat hebben we niet altijd in huis. En meestal als ik het maak dan is het niet echt super lekker.
Over twee weken is het al sinterklaas. Normaal heb ik die dag dan ballet, maar dat gaat niet door.
Ik ga gezellig met mijn ouders en broertje pakjesavond vieren. Ook hebben we lootjes getrokken. Ik ga niet vertellen wie ik heb, aangezien mijn familie hier ook op kan kijken.
Ik heb een leuke suprise gemaakt, vind ik zelf. Alleen een gedicht, jongens, ik kan dat echt niet. Dichten is echt een slecht punt van mij.
Ook gaan we dan altijd lekker eten. Zelfgemaakte pizza ofzo. Heerlijk!
De volgende dag zijn we op school huiswerkvij. Dat is fijn.
Ook is het over 4 weken al kerstvakantie! Kerstvakantie vind ik altijd de leukste vakantie van het jaar. En al helemaal als het sneeuwt. Een witte kerst is al helemaal leuk.
De tweede kerstdag ga ik naar mijn opa en oma, waar mijn oom ook komt. Dan gaan we daar lekker eten.
En dan is het al bijna 2013. De tijd gaat echt snel!
Ik denk niet dat de wereld vergaat. De maya's hadden ook al voorspelt dat in 1999 de wereld verging, en kijk waar we nu zijn.
Ik denk dat er misschien een verandering komt.
Ik hoop natuurlijk dat iedereen genoeg eten en geld heeft en dat er geen criminelen en diefen meer zijn.
Ook hoop ik dat er geen kinderen meer worden gepest. Ik ben zelf nog nooit gepest, dus ik weet niet hoe het voelt. Maar ik denk dat het verschrikkelijk is.


xoxo'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten