maandag 17 december 2012

When you dream it, you can do it.

Lieve allemaal!

when you dream it, you can do it vind ik een prachtige uitspraak. Zelf droom ik ervan om ooit samen te werken met bekende choreografen en ik wil graag van mijn geld met dans verdienen.
Ik blijf oefenen en oefenen. en ik geloof in mezelf. Ik denk dat als je iets echt wilt. En dat je er alles aan doet om het te laten lukken, dat je het dan echt kan.
En niet alleen met je grootste hobby. Of met iets wat je leuk vind.
Ik denk ook dat als je sterk blijft als je een ziekte hebt, positief denken en zo dan denk ik dat je je ziekte of wat dan ook kan over winnen. Naartuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik vind dat je het altijd kan proberen.
Ik heb genoeg voorbeelden uit mijn leven waarbij ik in mezelf heb gelooft en daardoor iets gelukt is.
Bijvoorbeeld toen ik in de brugklas zat, in mavo/havo. voor de dansacademie heb je havo nodig en ik wil daar naartoe. Uit de cito moest ik basis kader gaan doen. Maar uiteindelijk zit ik toch op de havo. Nog 3,5 jaar vol houden en dan kan ik proberen of ik op de dansacademie kan komen.

Heb jij ergens in jezelf gelooft en is datgene ook gelukt?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten