vrijdag 14 december 2012

Films voor het weekend.

Ik ben verschrikkelijk. Echt waar, verschrikkelijk verslaafd aan films kijken. Ik doe het bijna elke dag.
Ik laat jullie nu zien welke films ik leuk vind.
wie kent deze film nou niet? Ik heb hem in groep 8 gezien, dat is al een tijd geleden, maar in die tijd heb ik hem niet nog een keer gezien. Maar deze ga ik binnenkort zeker weer kijken.
BReaking dawn part 2. Nog niet gezien. Maar ik ga daar zeker naar toe. Geweldig, die twilight saga.
Vampieren en weerwolfen, ik houd er wel van.
Knight and day. met Tom cruise en Cameron Diaz. Twee goede acteurs. Het gaat over June en Roy. Roy is een geheimagent of zo iets en die ontmoet June dan. Het is een actiefilm. En ik houd van actie films. Dit is zeker een aanrader!
The notebook vind ik verschrikkelijk mooi. Deze heb ik nu al honderd miljoen keer gezien, maar hij blijft mooi.
The vow, heel triest verhaal eigenlijk. Het gaat over een vrouw en een man die krijgen een ongeluk met de auto. De man is er goed vanaf gekomen maar de vrouw weet niks maar van het verleden enzo. De man probeert er alles aan om zijn vrouw weer dingen te laten herinneren.
Met amanda seyfriend. Een geweldig leuke film die volgens mij op genomen is in Italie. Kijken!!!
Dear JOhn is de titel. Mooie film. Al vind ik the notebook mooier. Opzich is dat verhaal wel sneu. Vind ik..


Dit waren de films die ik heel erg leuk vind....
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten