donderdag 3 januari 2013

Mijn vakantie

Heeyy!!
I am back. Wegens de vakantie had ik eigenlijk helemaal geen tijd om te bloggen.
De eerste week van de vakantie heb ik ziek op de bank gelegen. Met koorts en hoofdpijn.
Dus de kerst  ging bij mij niet door. Zondag heb ik dus kerst bij mijn opa, oma, oom en zijn vriendin gevierd.
Toen was het oudjaarsdag. Gezellig met mijn familie gevierd. Allerlei films gekeken. En wat vuurwerk afgestoken.
Verder ben ik vandaag naar de primark in Almere geweest. Daar komt misschien nog wel een artikel van op mijn blog.
Mijn vakantie is dus niet zo heel denderend geweest. Maar gewoon, lekker rustig enzo...
Wat heb jij gedaan in je vakantie??

1 opmerking:

  1. heej
    ik heb dus de eer om als eerste te commenten ik vind je blog super het lijkt me heel leuk om elkaar te gaan volgen?
    mijn blog gaat over mijn leven beetje beauty en life style hoop dat ik een berichtje terug krijg voor nu super blog xoxo

    BeantwoordenVerwijderen