maandag 10 december 2012

At the moment...

At the moment, hoe ik leef en wat ik door de weeks doe. Ik zag dit bij teskuh.nl en ik besloot hem ook te doen, maar dan niet een fimpje, nee daar wacht ik nog even mee todat ik wat meer volgers heb, maar in een artikel.

At the moment ben ik vaak ziek. Ik heb al maanden last van hoofdpijn, misselijkheid en slap gevoel. Erg vervelend. Meestal ga ik naar school. Maar vandaag leek het me verstandig om thuis te blijven.
Ik had dus al bloedgeprikt, wat je misschien wel gelezen had, en daar is geen resultaat uit gekomen. we denken nu dat het misschien wel migraine is. Heeft iemand van jullie dat? Tell me wat de kenmerken van migraine zijn in de reaccties!!
De laatste tijd heb ik een wat stoerdere stijl, maar wel met tintjes meisjesachtig. Eigenlijk is het soms heel wisselvallig, de ene keer draag ik een stoere outfit, de andere keer een meisjesachtige outfit. Variatie dus, daar houd ik wel van!
Sinds kort ga ik steeds een beetje meer make-up dragen. Eerst een beetje mascara, dan een lijntje erbij, wat blush etc.
Ook dans ik nog vaak en ook met veel plezier. Zondag 9 december heb ik nieuwe spitzen gekocht. eerst had ik Gamba's en nu heb ik grishko's. Type Fouetté. Ze zijn kei en kei hard. Dus ik moet ze even goed in dansen.
als ik thuis kom van school drink ik meestal wat. Daarna beoefen ik de piano, die ik nog niet lang heb. En daarna maak ik mijn huiswerk en leer ik voor toetsen.
Ik vind dat we niet veel huiswerk hebben, meestal heb ik het al in de les af dus dat scheeld. In dat opzicht ben ik een nerd! Maar mijn cijfers zijn gewoon. zesjes en zeventjes. MAar ook een negen voor duits, dus dat is mooi.
Over 2 weken hebben we al vakantie!! En aanstaande zaterdag ga ik naar ISABELLE BEERNAERT et apres! Ik heb daar z'on verschrikkelijke zzin in!
Volgens mij is na de voorstelling een vragen rondje, dat je vragen aan haar en de dansers kan vragen, ik wil dat dolgraag. Als je een vraag wilt stellen, maar je gaat er niet naartoe, vertel hem mij... Dan vraag ik het voor je! Doen! want ik weet ook geen vraag en ik wil wel iets vragen aan de dansers of aan isabelle.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten