dinsdag 27 november 2012



Pak het boek dat het dichtst bij je ligt en ga naar pagina 18 zin 4.
Ze zou Millshire binnenwandelen in haar blauwe navylook.

Strek je linkerarm zo ver mogelijk uit. Wat kan je raken?
Mijn spiegel.

 Wat was je aan het doen voordat je aan deze vragenlijst begon?
Slapen.

Wat is het laatste wat je keek op tv?
Wat keek ik het laatst op t.v.? Weet ik niet meer precies, ik denk het nieuws ofzo.

Zonder te kijken, gok hoe laat het is.
7.10

Hoe laat is het?
Bijna goed! 7.08

Wat hoor je op dit moment?
Mijn hamster, die in zijn rat  rent.

Wanneer was je voor het laatst buiten?
Gisteravond toen ik de honden uit ging laten.

Heb je gedroomd vannacht?
Ik heb vast wel gedroomd. Maar ik weet niet meer waarover het ging.

Onthoud je je dromen?
Dromen onthoud ik eigenlijk nooit, nachtmerries wel!

Wanneer heb je voor het laatst gelachen?
Gister op de fiets met een vriendin toen we naar school fietsten.

Waarom was dat?
Nou, we lachen altijd om de gekste dingen. Dus dat weet ik niet meer.

Wat zit er op de muren in de kamer waar je op dit moment bent?
1 muur is groen, de andere paars. Met hier en daar een fotolijstje met foto’s van vroeger.

Heb je net nog iets raars gezien?
Nee, ik heb niks raars gezien!

Wat denk je over deze vragenlijst?
Ik vind hem wel grappig.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
In de bioscoop heb ik als laatst, wat erg! Ik weet het niet meer! Maar gewoon op t.v. the Notebook.

Als je overal ter wereld zou kunnen wonen, waar zal dat dan zijn?
New York city!
              Als je opeens multimiljonair zou worden, wat zou je dan kopen?
              Ik zal naar allerlei landen gaan en ik zal veel kleding kopen. Ook zal ik geld uitgeven aan het           goede doel.

Vertel wat over jezelf wat de meeste mensen niet weten?
Die weet ik niet…

Als je één ding in de wereld kon veranderen, wat zou je dan doen?
Alle , milleniumdoelen uit laten komen. Ik heb net aardrijkskunde gehad en dit moesten we leren.

Vind je het leuk om te dansen?
Ja dit is mijn grootste hobby, tuurlijk vind ik het leuk om te dansen!

Zou je ooit in het buitenland willen wonen?
Ligt eraan waar, in new york of ergens anders in Amerika wel, maar in ijsland ofzo, nee daar zal ik niet zo snel gaan wonen!

Maakt jouw naam interessante anagrammen?
Daar ben ik te lui voor jongens!

Wie heeft jouw het laatst gebeld op je mobiel?
Jasmijn, over aardrijkskunde.

Wat heb je het laatst gedownload op je computer.
Dat weet ik echt niet meer, ik download best wel veel, dus nee, soory, ddat weet ik niet meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten